sâmbătă, 30 iunie 2012

Reditus

Nu mai vreau rolul secundar in filmul vietii mele
Cascadorul preferat s-a saturat de sechele
Am iesit din lumea ta, nu sunt o piesa lego
Sunt alt om, salvat de la moarte, un alter ego.

Nu ma cunosti, ma stii doar din vedere,
Dupa ani de zile, inca n-ai nicio parere
Nu am nevoie sa fim prieteni la nevoie
Esti intr-un spatiu interzis, atentie, foc de voie!

Eram gata sa renunt la tot ce era al meu
Imi ziceai "nu te voi uita, vom fi prieteni mereu
Vom trece peste toate, impreuna la bine si greu!"
M-am convins deja. Greul tau si binele meu.

Nu incerca sa minti, nu-mi spune ca esti aici!
O sa pleci cand imi va fi greu, ai grija ce zici,
Nu fa promisiuni pe care nu le vei respecta
Stim la ce se va ajunge, stim ce va urma.

M-am schimbat total, am scapat de trecut
Inima e singura care-mi zice ce-am de facut
Ridic privirea peste toate, o-ndrept catre cer
Iti multumesc pentru toate, nu mai am ce sa-ti cer!

Am trecut prin toate fara sa cer nimanui
Sa ma ajute si totusi am reusit
Dar nu pot si nu vreau sa uit privirea lui
Cand m-a trimis inapoi, spunand ca nu s-a sfarsit.

Acum pot sa-mi vad viitorul si lupt pentru el
Luminita a revenit, tunelul a ramas la fel
Am invatat sa merg din nou, gata de intrecere
O sa traiesc la maxim, nu voi fi doar in trecere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu