luni, 25 aprilie 2011

Iubire...

Privesc un trandafir si suspin
Amintindu-mi de tine
Esti si o floare si un spin
Esti si rau .. si bine.

Nu am crezut niciodata
Ca am sa iubesc atat de mult
Ca am sa trec pe acea poarta
Care imi face sufletul carunt.

Te iubesc enorm
Doar cu tine vreau sa stau
Cand sunt cu tine parca plutesc pe un nor
Pentru ca eu sufletul ti-l dau.

Imi plac ai tai ochi in care adeseori ma pierd
Ale tale buze fierbinti
Ca un mielusel ma dezmierd
Si nu imi dau seama daca chiar ma iubesti sau ma minti.

Oriunde cu oricine sunt
Tu stai mereu
In al meu gand,
In sufletul meu.

Cand sunt cu tine parca imi iau zborul
Sus in cer plutind
Nu mai simt nici aerul
Doar pe tine te simt.

Esti aerul meu
Apa mea
Mancarea mea
Cat timp te am pe tine sunt un... zmeu.

Nimeni si nimic nu ne poate desparti
Caci doar tu contezi pentru mine
Te voi iubi pana voi muri
Si ma voi gandi la tine.

2 comentarii: