luni, 18 octombrie 2010

Poezie...

by Stefix

Privesc in noapte cum stele stralucesc
Privesc prin sticla groasa aerul ceresc,
In gand un gol se’asterne … si amintiri se pierd
Sunt tot ce mi-au ramas
Visand mereu la el .

Fiori reci ca de mormant
Ii simt in trupul meu,
Iar viata fara tine, trece atat de greu
Mi-ai luat o bucurie , acea de-a fi al meu…
Nu vreau sa te blestem gandul e plin de pacat
Imi pare rau acum ca ai plecat.
Aveam un viitor, dart u orbit de nou ai preferat sa il ignori
Sa lasi totul in urma ,
Sa nu mai vrei sa zbori.

Unde esti tu cel de la inceput?
Unde sunt ochii tai calzi ca de demult?
Unde iti este sufletul , in schimb a ce l-ai dat?
Ce te-a facut sa-l pierzi?
Am fost eu de vina ca am iubit prea mult?
Sau tu ca m-ai invatat sa ascult?


Degeaba plang acum si lacrimi curg siroaie
Degeaba incerc sa te revad in mii de stropi de ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu