sâmbătă, 23 octombrie 2010

De Ce?

De ce e viata-asa de grea?
De ce tu ai pe-altcineva?
De ce nu suntem tu si eu?
De ce nu ne iubim mereu?

A fost o vreme cand doream
Sa am si eu, atat vroiam
Am trecut prin clipe grele
Am avut si am probleme.

De ce oare-am renuntat?
De ce mi te-ai prezentat?
De ce inima mi-ai luat?
Si n-ai ramas... De ce-ai plecat?

Acum ma simt abandonat
Ca un peste pe uscat
Ca un copil intre adulti
Astept sa vii... sa ma saruti.

De ce nu-i totul ca-nainte?
De ce nu-ti mai aduci aminte?
De ce te faci ca ai uitat?
Cand stii ca nu-i adevarat...

De ce atunci cand ne-am vazut
Eu ti-am vorbit si tu-ai tacut?
De ce cand restu-au plecat
Sa-mi zici ceva n-ai incercat?

De ce atunci cand "pa" ti-am spus
La salut nu mi-ai raspuns
Ai asteptat sa plec si-ai plans
Si de prieteni te-ai ascuns?

De ce e lumea-asa de rea?
De ce face doar ce vrea ea?
De ce la ea tot se reduce?
Nu pot sa-ntreb decat DE CE ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu